Lønn for ansatte i staten
-
topic:wrote-on, /post/266, 2022-01-19T14:26:42.112Z Sist endret av
Hvert år oppdaterer regjeringen og KMD lønnstabell for hovedtariffavtalen. Se link https://www.regjeringen.no/no/tema/arbeidsliv/Statlig-arbeidsgiverpolitikk/lonn-og-tariff-i-staten/lonnstabellen/id438643/.
Direktoratet for forvaltning og økonomistyring (DFØ) leverer lønn til over 90% av alle statlige virksomheter og har behov for å kunne hente disse dataene automatisk, over et API.
Her vil det være veldig nyttig for oss, og sannsynligvis også andre som trenger informasjon om lønn for ansatte i staten, om det fantes et API for å hente disse dataene.
Det vil være relevant å kunne versjonshåndtere dataene med tidspunkt for oppdatering.
-
Hvert år oppdaterer regjeringen og KMD lønnstabell for hovedtariffavtalen. Se link https://www.regjeringen.no/no/tema/arbeidsliv/Statlig-arbeidsgiverpolitikk/lonn-og-tariff-i-staten/lonnstabellen/id438643/.
Direktoratet for forvaltning og økonomistyring (DFØ) leverer lønn til over 90% av alle statlige virksomheter og har behov for å kunne hente disse dataene automatisk, over et API.
Her vil det være veldig nyttig for oss, og sannsynligvis også andre som trenger informasjon om lønn for ansatte i staten, om det fantes et API for å hente disse dataene.
Det vil være relevant å kunne versjonshåndtere dataene med tidspunkt for oppdatering.
topic:wrote-on, /post/296, 2022-02-04T07:37:36.887Z Sist endret avHei, @henrik-hanasand. Beklager for at dette har tatt litt tid, men vi er på saken!
-
Hei, @henrik-hanasand. Beklager for at dette har tatt litt tid, men vi er på saken!
topic:wrote-on, /post/323, 2022-02-18T10:01:31.988Z Sist endret av@christiane-andrea-frohlich
Så flott! Gi meg gjerne beskjed om dere trenger mer informasjon om hvilke behov vi har, og om dere trenger hjelp til å teste API-et? -
topic:wrote-on, /post/451, 2022-05-31T08:31:46.433Z Sist endret av
@christiane-andrea-frohlich Hei, har dere noen status på denne saken?
-
@christiane-andrea-frohlich Hei, har dere noen status på denne saken?
topic:wrote-on, /post/452, 2022-05-31T10:32:03.004Z Sist endret av@henrik-hanasand Jeg skal høre med @livar-bergheim i dag. Håper vi får et svar til slutt:)
-
topic:wrote-on, /post/454, 2022-06-01T08:17:13.614Z Sist endret av
Det hadde dessverre ligge på vent hos meg ei stund. Dette er noko vi har hatt dialog med Arbeidsgiverpolitisk avdeling om tidlegare, og no plukkar vi opp tråden.
Kva er behovet for versjonshandtering? Treng ein å hente ut utgåtte versjonar av lønnstabellane inkludert informasjon om kva periode ein lønnstabell var gyldig for, eller er det tilstrekkeleg å ha nyaste lønnstabell med tidspunkt for sist oppdatering?
-
topic:wrote-on, /post/471, 2022-06-10T13:07:04.305Z Sist endret av livar.bergheim
Har fått kontakt rett stad i departementet, KDD — tidlegare KMD, og fått svar:
«Vi har ikke umiddelbare planer om dette. Lønnstabellen inneholder begrenset med data, og vi ser ikke et stort behov for digitalisering grunnet den begrensede mengden med data.»Avventar meir informasjon om behovet før eg følgjer opp vidare.
Hei! Det ser ut til at du er interessert i denne tråden, men du er ikke innlogget.
Lei av å måtte skrolle gjennom de samme innleggene hver gang du besøker siden? Når du er innlogget, kommer du alltid tilbake til nøyaktig der du var sist, og du kan velge å bli varslet om nye svar (via e-post eller push-varsel). Du kan også lagre bokmerker og gi tommel opp til innlegg for å vise andre i fellesskapet at du setter pris på bidragene deres.
Med ditt bidrag kan denne tråden bli enda bedre 💗
Registrer Logg inn