Innspillsmøte om ny nasjonal digitaliseringsstrategi for statlige virksomheter
-
topic:wrote-on, /post/856, 2023-09-26T08:36:17.442Z Sist endret av livar.bergheim
Digdir arrangerer innspelsmøte på vegne av KDD.
Strømmast og med chat her:
https://www.digdir.no/digitalisering-og-samordning/innspillsmote-om-ny-nasjonal-digitaliseringsstrategi/4947

[event][name]Innspillsmøte om ny nasjonal digitaliseringsstrategi for statlige virksomheter[/name][allday]false[/allday][startDate]1695726000000[/startDate][endDate]1695733200000[/endDate][reminders][][/reminders][location]Digitalt / fysisk[/location][description][/description][mandatory]false[/mandatory][/event]
Hei! Det ser ut til at du er interessert i denne tråden, men du er ikke innlogget.
Lei av å måtte skrolle gjennom de samme innleggene hver gang du besøker siden? Når du er innlogget, kommer du alltid tilbake til nøyaktig der du var sist, og du kan velge å bli varslet om nye svar (via e-post eller push-varsel). Du kan også lagre bokmerker og gi tommel opp til innlegg for å vise andre i fellesskapet at du setter pris på bidragene deres.
Med ditt bidrag kan denne tråden bli enda bedre 💗
Registrer Logg inn