Kommuner og fylker fra 2024
-
Har forsøkt å finne en enkel oversikt/liste over norske kommuner og hvilke fylker de tilhører fra 1.1.24 på nett, men det var ikke så enkelt. Noen som vet om et? Gjerne i CSV, som her:
fylke,kommune
Akershus,Aurskog-Høland
Akershus,Bærum
Akershus,Gjerdrum
Akershus,Hurdal
Akershus,Nes
Akershus,Rælingen
Akershus,Ullensakeretc
-
Tidlegare har både Kartverket og SSB hatt datasett og API der det er mogeleg å få ut framtidig versjon av kommuner og fylker. Skal ta kontakt med dei og høyre.
Søkte litt sjølv og fann ei side hos Kartverket: «Kommune- og fylkesendringer 2024» med noko info.
Den peikar vidare til «Nye fylkes- og kommunenummer fra 2024» på regjeringen.no der det er lenke til eit Excel-ark.
Det reknearket har berre kommunenummer og -namn:
Dei to første siffera i kommunenummeret er fylkesnummret, så ein kan kombinere med andre data for å få inn kva fylke kvar kommune høyrer til. Det beste er nok eit datasett eller API der begge deler er med.
Sjå også relatert etterspørsel som går på fylkesgrenser frå og med 2024.
-
@livar-bergheim Da har vi funnet nøyaktig det samme
Vurderer om jeg skal ta jobben manuelt, men si gjerne fra dersom Kartverket/SSB allerede har laget noe (som de ikke har lagt ut).
-
No har eg varsla kontakter i Kartverket og SSB om denne tråden, så det kjem forhåpentlegvis gode svar snart.
SSB har oversikt over kommunar i sitt KLASS API. Har ikkje tid til å sjå nærare på det. SSB er kjempegode på versjonering, slik at ein kan hente ut tidlegare versjonar av kodeverk, mappe mellom versjonar og liknande.
-
Har gjort jobben, og kan godt dele, men tror ikke jeg får lov til å laste opp en fil sammen med kommentar i forumet her.
-
@gard-jenssen Ja, vi har skrudd av fil-opplasting i Datalandsbyen som standard. Plattformen har forsåvidt støtte.
Fekk svar frå SSB:
Du ser fremtidig kommuneinndelinger her:
https://www.ssb.no/klass/klassifikasjoner/131/versjon/1710/koder
Du finner også eldre og nyere inndelinger i fanen «Alle inndelinger».