Webinar om KI på arbeidsplassen – velsignelse eller forbandelse? Online, 2024-11-08
-
topic:wrote-on, /post/1163, 2024-10-25T13:43:23.568Z Sist endret av
Den 8. november arrangerer Politico et arrangement om KI på arbeidsplassen, som også kan følges digitalt. Det vil ta for seg teknologiens effekt på produktivitet og vekst, men også se på ulike slags virkninger på arbeidere, både positive og negative. Det starter kl 9 norsk tid.
Hei! Det ser ut til at du er interessert i denne tråden, men du er ikke innlogget.
Lei av å måtte skrolle gjennom de samme innleggene hver gang du besøker siden? Når du er innlogget, kommer du alltid tilbake til nøyaktig der du var sist, og du kan velge å bli varslet om nye svar (via e-post eller push-varsel). Du kan også lagre bokmerker og gi tommel opp til innlegg for å vise andre i fellesskapet at du setter pris på bidragene deres.
Med ditt bidrag kan denne tråden bli enda bedre 💗
Registrer Logg inn