Konsulentsjekker.no
-
Konsulentsjekker.no viser informasjon og gir vurdering om IT-konsulentselskaper basert på informasjon i Regnskapsregisteret, Aa-registeret, Enhetsregisteret, godkjente bemanningsforetak.

«Konsulentsjekker.no viser deg sannheten om jobben din» - leserinnlegg på Kode24.no 03.07.2025
Datakilder
- Enhetsregisteret (Brønnøysundregistrene)
- Arbeidsgiver- og arbeidstakerregisteret (Aa-registeret) fra NAV — via Enhetsregisteret fra Brønnøysundregistrene)
- Regnskapsregisteret (Brønnøysundsregistrene)
- Bemanningsforetak som er godkjent av Arbeidstilsynet
- Aksjonærregisteret (Skatteetaten) - mangler beskrivelse i data.norge.no
-
Hei, av nysgjerrighet lurer jeg på hvor du får tak i historiske regnskapstall fra?
-
Hei, av nysgjerrighet lurer jeg på hvor du får tak i historiske regnskapstall fra?
@William-Coucheron-Aamot Hei! På grunn av ferieavvikling og en glipp ble ikke innlegget ditt godkjent før nå. Vil tro at @Alexander-Samsig har fått e-postvarsel om spørsmålet ditt nå som innlegget er godkjent. For videre innlegg du skriver, skal du slippe å vente på godkjenning

-
@William-Coucheron-Aamot Det er dessverre ikke mulig å få årsregnskap historisk via JSON API-tilgang.
Derimot finnes årsregnskap som PDF, og de er offentlig tilgjengelig via API, jeg har hentet årsregnskapet som PDF, og hentet tallene derfra.
-
@William-Coucheron-Aamot Det er dessverre ikke mulig å få årsregnskap historisk via JSON API-tilgang.
Derimot finnes årsregnskap som PDF, og de er offentlig tilgjengelig via API, jeg har hentet årsregnskapet som PDF, og hentet tallene derfra.
@Alexander-Samsig Skjønner! Henter du tallene automatisk ved hjelp av en algoritme, eller har du lagt dem inn manuelt for hvert selskap?

-
@Alexander-Samsig Skjønner! Henter du tallene automatisk ved hjelp av en algoritme, eller har du lagt dem inn manuelt for hvert selskap?

@William-Coucheron-Aamot De blir kjørt gjennom en OCR-pipeline, ettersom at PDF'en består av bilder og ikke tekst.