Den digitale veien, 10.-11.april i Trondheim (NB! Påmeldingsfrist 21/3!)
-
topic:wrote-on, /post/1031, 2024-03-20T08:25:56.229Z Sist endret av
[event][name]Den digitale veien[/name][allday]false[/allday][startDate]1712739600000[/startDate][endDate]1712844000000[/endDate][reminders][][/reminders][location]Trondheim, Scandic Lerkendal[/location][description]Statens vegvesen bygger den digitale veien - Et intelligent digitalt transportnett
Den digitale veien skal legge til rette for et intelligent transportsystem som vil bidra til økt trafikksikkerhet og gi bedre fremkommelighet på en bærekraftig måte. Konferansen arrangeres av avdeling Transportutvikling i divisjon Transport og Samfunn. Vi har ansvar for bl.a. NVDB, geodata, ITS, Datex (trafikkinformasjon), trafikkdata, AutoPASS, webkamera, vegvær, målestasjoner.
Dette er en møteplass for ansatte og kunder/brukere av data og tjenester fra Statens vegvesen som ønsker å være med på å bygge den digitale veien.
Hei! Det ser ut til at du er interessert i denne tråden, men du er ikke innlogget.
Lei av å måtte skrolle gjennom de samme innleggene hver gang du besøker siden? Når du er innlogget, kommer du alltid tilbake til nøyaktig der du var sist, og du kan velge å bli varslet om nye svar (via e-post eller push-varsel). Du kan også lagre bokmerker og gi tommel opp til innlegg for å vise andre i fellesskapet at du setter pris på bidragene deres.
Med ditt bidrag kan denne tråden bli enda bedre 💗
Registrer Logg inn