Felles modelleringsregler for offentlig forvaltning
-
topic:wrote-on, /post/249, 2021-12-15T10:44:42.632Z Sist endret av
Vi oppfordrer alle til å prøve ut Felles modelleringsregler for offentlig forvaltning v.0.9 (med status «til utprøving») og fortelle oss om erfaringene, slik at vi kan ha et best mulig erfaringsgrunnlag når vi skal fastsette v.1.0 av reglene (tentativt rundt sommeren 2022).
Bruk gjerne denne tråden i Datalandsbyen til å diskutere.
Hei! Det ser ut til at du er interessert i denne tråden, men du er ikke innlogget.
Lei av å måtte skrolle gjennom de samme innleggene hver gang du besøker siden? Når du er innlogget, kommer du alltid tilbake til nøyaktig der du var sist, og du kan velge å bli varslet om nye svar (via e-post eller push-varsel). Du kan også lagre bokmerker og gi tommel opp til innlegg for å vise andre i fellesskapet at du setter pris på bidragene deres.
Med ditt bidrag kan denne tråden bli enda bedre 💗
Registrer Logg inn