Bidra til åpne data programmet CKAN POSE med 20-30 min intervju. Takk.
-
Hei. Det er Alexander Gostev, Bidragende Produktsjef @ CKAN - mest brukt åpen kildekode software for publisering av åpne data.
Jeg skriver for å spørre om du har lyst til å bidra til et av de største CKAN-relaterte initiativene i år. Det er et stort program for å utvikle et økosystem med åpen kildekode - POSE. CKAN ble valgt ut og er på vei til å motta bidraget fra NSF.
Hvis du er OK for et kort intervju, kan jeg sette deg i kontakt med POSE-teamet.
Flere detaljer
Som en del av US National Science Foundations (NSF) støtte til CKAN for deres Pathways to Enable Open-Source Ecosystems (POSE)-initiativ, gjennomfører CKAN POSE-teamet intervjuer av viktige interessenter/brukere av økosystemet for åpne data for å utforske udekkede behov på området.
Siden du har ekspertise på dette området, vil teamet gjerne intervjue deg for å diskutere dette og relaterte temaer. Intervjuet vil bare ta 20-30 minutter, og ditt perspektiv vil være uvurderlig for å sikre at programmet blir vellykket. Hvis du vil vite mer om CKAN POSE-programmet, kan du gå til https://civicdataecosystem.org
Takk at du lest den. Du kan skrive direkte til meg på alex.gostev@ckan.org.
Vi snakkes,
Alexander. -
Takk til alle som kommet frem å bidra til POSE-programmet. POSE-teamet gir tilbakemelding at 7 intervjuer har sett opp.