Datatjeneste Kjøretøyopplysninger (tekniske data enkeltoppslag), STATENS VEGVESEN
-
Dette er en automatisk opprettet kommentartråd for datatjenesten Kjøretøyopplysninger (tekniske data enkeltoppslag).
-
Hei,
Det ser ikke ut som denne tjenesten blir oppdatert med biler registrert etter 8. eller 9. september? Kan det stemme?
-
Hei,
Det ser ikke ut som denne tjenesten blir oppdatert med biler registrert etter 8. eller 9. september? Kan det stemme?
Hei!
Jeg har sendt en epost til vegvesenet nå. Håper de svarer raskt, så vi kan få klarhet i dette.
HIlsen Kjersti
-
Dette innlegget er slettet!
-
Hei,
Nå har vi fått svar fra Vegvesenet.
"Vi har hatt en teknisk feil siden fredag 9. september, slik at ikke alle kjøretøy var oppdatert når man gjorde oppslag via API-et vårt. Feilen skal nå være rettet opp (siden i går) får jeg beskjed om via våre teknikere. "
Får du inn oppdaterte data nå?
-
Ja, takk. Supert. Nå fungerer det
-
Nå har vi fått svar fra Vegvesenet.
"Vi har hatt en teknisk feil siden fredag 9. september, slik at ikke alle kjøretøy var oppdatert når man gjorde oppslag via API-et vårt. Feilen skal nå være rettet opp (siden i går) får jeg beskjed om via våre teknikere. "
Får du inn oppdaterte data nå?
@kjersti-stenerud-steien kan det stemme at denne tjenesten er nede igjen? Får ingen oppdateringer fra 16. august og fremover?
-
Vi oppdaget kritisk feil 16/8 og feilretting 17/8, jeg skal sjekke om det er noen følgefeil etter dette.
Driftsmeldinger for kjøretøydata er her:
https://autosys-kjoretoy-api.atlas.vegvesen.no/nyheter-ui/index.html -
Takk for svar. Jeg ser at tjenesten leverte oppdaterte data på mandag, men i dag (tirsdag 22. august) er det ingen nye data.