Hopp til innhold
  • Kategorier
  • Emneord
  • Siste
  • Populære
Lukk
Datalandsbyen logo
  1. Hjem
  2. Tips og spørsmål
  3. Hvordan redigerer jeg et emne som er lagt inn?

Hvordan redigerer jeg et emne som er lagt inn?

scheduled pinned locked moved Tips og spørsmål
4 Innlegg 2 Innlegg 4.5k Visninger 1 Følger
  • oldest-to-newest
  • newest-to-oldest
  • most-votes
reply
  • reply-as-topic
guest-login-reply
deleted-message
  • ? Frakoblet
    ? Frakoblet
    En tidligere bruker
    topic:wrote-on, /post/186, 2021-10-08T14:09:58.422Z Sist endret av
    #1
    • Hvordan redigerer jeg trykkfeil mm. i et emne som er lagt inn?
    • Hvordan sletter jeg et arrangement som ikke er aktuelt lenger?
    one-reply-to-this-post last-reply-time
    0
    • L Frakoblet
      L Frakoblet
      livar.bergheim
      topic:wrote-on, /post/187, 2021-10-08T15:18:25.665Z Sist endret av
      #2

      Hei Jan!

      Du kan redigere innlegg ved å velje "Endre" på menyen under dei tre prikkane på ein post du har skrive:
      3f5530d3-6d39-4f97-9af4-dd59d70a72b8-image.png

      Der er det også mogeleg å slette innlegg du har skrive. Med arrangement som ikkje er aktuelt lenger så tenker du på eit arrangement som er avlyst? Arrangement som er avholdt tenker eg er greitt å la ligge, for historikken sin del. Kanskje nokon ser eit arrangement eller kurs som har vore halde tidlegare og spørr om det blir arrangert på nytt?

      God helg 🙂

      one-reply-to-this-post last-reply-time
      1
      • ? Frakoblet
        ? Frakoblet
        En tidligere bruker
        topic:wrote-on, /post/189, 2021-10-11T11:49:30.278Z Sist endret av En tidligere bruker
        #3

        Hei igjen og takk for svar. Da fikk jeg redigert og lar det gamle kurset ligge inntil videre.

        Et nytt spørsmål:
        Hvordan tar jeg vekk svarknappene Ja/Nei/Kanskje
        99de04d6-24d4-415f-87f1-af96c8eaf9d6-image.png

        L one-reply-to-this-post last-reply-time
        0
        • ? En tidligere bruker

          Hei igjen og takk for svar. Da fikk jeg redigert og lar det gamle kurset ligge inntil videre.

          Et nytt spørsmål:
          Hvordan tar jeg vekk svarknappene Ja/Nei/Kanskje
          99de04d6-24d4-415f-87f1-af96c8eaf9d6-image.png

          L Frakoblet
          L Frakoblet
          livar.bergheim
          topic:wrote-on, /post/190, 2021-10-11T15:51:50.843Z Sist endret av
          #4

          @jbr Dei knappane er ein del av kalender-pluginen her i nettforumet. Tok ein rask titt i admin-grensesnittet, og finn ikkje noko alternativ for å skru dei av. Tenker det kan vere ein fin måte å indikere for andre i forumet at ein skal delta på eit arrangement. Men som når ein indikerer at ein Deltar på eit Facebook-arrangement, så er ofte påmelding gjort ein anna stad. Kanskje vi skulle hatt noko hjelpetekst så ikkje nokon trur det er påmelding.

          one-reply-to-this-post last-reply-time
          0

          Hei! Det ser ut til at du er interessert i denne tråden, men du er ikke innlogget.

          Lei av å måtte skrolle gjennom de samme innleggene hver gang du besøker siden? Når du er innlogget, kommer du alltid tilbake til nøyaktig der du var sist, og du kan velge å bli varslet om nye svar (via e-post eller push-varsel). Du kan også lagre bokmerker og gi tommel opp til innlegg for å vise andre i fellesskapet at du setter pris på bidragene deres.

          Med ditt bidrag kan denne tråden bli enda bedre 💗

          Registrer Logg inn
          reply
          • reply-as-topic
          guest-login-reply
          • oldest-to-newest
          • newest-to-oldest
          • most-votes


          • Data.norge.no
          • Kontakt oss
          • Samtykke og brukervilkår
          • Tilgjengelighetserklæring
          • Personvernerklæring
          • Informasjonskapsler
          • github logoFølg oss på Github
          • Logg inn

          • Logg inn eller registrer deg for å søke.
          • first-post
            last-post
          0
          • Kategorier
          • Emneord
          • Siste
          • Populære